Beweging zorgt voor een betere ervaring

User interface, Motion Design, Zilveren Kruis, 2022

Voor Zilveren Kruis ben ik bezig om de online ervaring van de website beter te laten aansluiten bij de tijd van nu. Waar je tot voor een aantal jaren terug een website ‘cold-turkey’ kon inladen. Heb je nu de mogelijkheid een pagina als een muziekstuk op de bouwen bij inladen.

Maar ook om bepaalde componenten net dat stukje extra aandacht te geven.

Op deze manier probeer ik het stakeholder-veld mee te krijgen om ook in de finesse een klantervaring mee te geven.

Toptaken

de titel zegt het al – de top taken / meest gebruikte knoppen om snel op een onderdeel van je website te komen.
Door deze een kleine animatie mee te geven wordt een statische knop een feestje om op te klikken.

Pageload

Hoe bouwt een complete pagina zich op? Hoe hoe wil je de aandacht op welk deel krijgen zonder dat je een overmatig gebruik van beweging hebt.

Chatbot

hoe kun je een chatbot icoon – een actualiteit meegeven, was het idee.
De chatbot van Zilveren kruis kan per jaargetijde of evenement een morph meekrijgen. Zo is de Zoe chatbot in dit geval op koningsdag te bereiken.

Dit is een project wat ik op eigen initiatief op ben gestart en in de tussenuren van de lopende projecten vorm krijgt.
Work in progres. Augustus 2022

Deze opdracht maakt deel uit van mijn werk voor Zilveren Kruis